داستان های جغد و آتشبان

آخرین مطالب
نویسندگان

عدم صلاحیت وزارت

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ق.ظ

بله... همونجوری که از عنوان مطلب بر میاد، صلاحیت من برای وزارت سحر و جادو به عدم پیوست...

دلایل مطرح شده برای این نظرشون، نداشتن توانایی مدیریتی بالا بوده و اینکه پرونده ی رفتار عمومی شما در سایت، مورد تایید نیست!

جالب اینجاست که هر پنج عضو شورای عالی ویزنگاموت بر روی عدم صلاحیت من اتفاق نظر داشتن! :|

یعنی اصن شخصیتم زیر سوال رفت... در نهایت میگم که بوق بر همه ی شما باد بجز اونی که در بازبینی نظرش رو تغییر داد.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
جغد سفید

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۹ سام. میم عاصی
گویا انتخاب شد وزیر .. نه؟

بچلونیمشون وحید؟
عکس بده جنازه تحویل بگیر.. :دی
پاسخ:
وحید:
هنوز انتخابات انجام نشده. فقط صلاحیت ها اعلام شده.
راستش بیخیال وزارت شدم؛ به جاش میخوام ریون رو با اقتدار قهرمان هاگوارتز کنم و شروعمون هم خوب بوده.
ممنون سامی جان،
لطف داری نسبت به من.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی