داستان های جغد و آتشبان

آخرین مطالب
نویسندگان

2015 Reading Challenge Accomplished

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ق.ظ

دویست و نوزده روز از شروع سال 2015 میلادی میگذره و من هدفی که برای کتاب خوندن تعیین کرده بودم رو کسب کردم! خوندن 30 کتاب اونقدرها هم سخت نبود... البته اگر تنها میخواستم این کار رو انجام بدم، به این سادگی نبود. از همینجا از استاد خوبم، خانم حجاری عزیز و همسر محترمشون، دکتر علی اکبری تشکر می کنم که هم توی انتخاب کتابها و هم درک مفاهیمی که پشتشون پنهان شده بود بهم کمک کردن. با امید موفقیت های روز افزونشون.

اگرچه توی این سال میلادی 30تا کتاب رو تموم کردم، ولی هنوز کلی کتاب نخونده، آماده‌ی خونده شدن وجود داره!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
جغد سفید

نظرات  (۱)

یه لیست بده حالا :دی
پاسخ:
گلرت:
پدرم در اومد تا لیستش تکمیل شد. زیاد هم شد انصافا..!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی